Tällä viikolla on posti tuonut minulle kolme syntymäpäiväpakettia.

1313287.jpg

Katri (Katrillin käsityömaailma) lähetti minulle sammakoita, nauhoja, pussillisen kultaisia sydämiä ja itse tehdyn sydämen. Suuri kiitos, oli ihana yllätys!

1313289.jpg

Maarit (Maikin tilkut) lähetti minulle kahta kangasta, kirjontaankaa ja ompeluaiheisia nappeja. Suuri kiitos myös sinulle ihanasta yllätyksestä!

1313293.jpg 

Willis (Williksen käsityöt) lähetti minulle Tilda-aiheisen lahjan: kankaita, nappeja ja pieni pyöreä liina. Tietysti mukana oli myös hedelmäkarkkeja, ja sydänkin. Kiitokset myös hänelle! 

EDIT 22.2: unohdin mainita, että olen saanut myös Susulta (Susun silmukat) ihanat vanhat puikot, isosiskolta (Jossun puuhailut) Addin pyöröpuikot ja kangasta ja Kaisulta (Kädentaitajat) kännykkäkorun. Kiitokset!