Minä oon Killi ja huomenna tulee kaksi viikkoa kotiin muuttamisesta! Ikää mulla on 3,5kk ja painan alle 800g (ehkä jotain 770g, en pysynyt vaa'alla tarpeeksi kauan, että olisi saanut tarkan tuloksen). Ai niin, mä oon tyttö!

1887524.jpg

Minä oon ollut hirmuisen sairas, lääkärilläkin oon käynyt kaksi kertaa! Kissaflunssaksi sitä sanotaan ja sen lisäksi mun vilkkuluomet on hirmuisen turvoksissa. Kuulemma mulla on kaksi virusta samalla kertaa, siinä on kyllä pikkukissalla paljon kestettävää! Nää kuvat otettiin reilu viikko sitten, kun mun silmät oli vielä kunnolla näkyvissä.

1887522.jpg

Tykkään kiipeillä niskassa, sieltä on hyvä tarkkailla ympäristöä. Vähän oon kyllä kuullut valitusta terävistä kynsistäni, mut silti oon saanut kiipeillä.

Tuohon mustaan pantteriin, jota Prikuksi kutsutaan, olen vasta tänään päässyt vähän tutustumaan, se on pari kertaa käynyt mun huoneessa nuuskimassa. On se kyllä melkoisen pelottava, on niin musta ja isokin minuun verrattuna, piti sille vähän muristakin!

Nyt mun täytyy mennä katsomaan, onko maitokuppini saanut täydennystä, nähdään taas!