Kyllä oli mahtava viikonloppu! Tilkkupäivillä tapasi blogituttuja ja oli kiva nähdä millaisten ihmisten kanssa on keskustellut ja vaihtanut tilkkuaiheisia paketteja. Tapasin Teijan, jonka salainen ystävä olin syksyllä, Sirpan joka lähetti minulle joulukalenterin ja Hiljan, joka lähetti minulle värivaihdon paketin ja jolle lähetin itse ystävänpäiväpaketin. Tapasin myös Maaritin (Maikin tilkut), joka muisti minua syntymäpäivänäni.

1422367.jpg

Muistin Teijaa hänen syntymäpäivänään, ja sain häneltä lauantaina pienen paketin. Kauniiseen ruusukankaaseen oli kääritty ihana peltirasia (jonka sisällä lankarullia) ja suloinen nappi. Olen näitä rasioita itsekin katsellut, joten hyvin arvattu! Ja kaunis kiitos, oli mukava tavata ja jutella kanssasi.

1422336.jpg  1422335.jpg

1422360.jpg 

 1422340.jpg  1422363.jpg

Kissahöperönä tarttui kissakankaita ja pari kissanappia mukaan. Keräilen myös ompeluaiheisia kankaita, joten kissa-ompelukangas oli aivan ehdottomasti ostettava. Mustavalkoisista kankaista on tulossa työ, johon kuvaan omaa kissaani ja tulostan valokuvat kankaalle. Siskoni sai tämän loistavan idean Tilkkupäivillä. Isoista ruskeansävyisistä kissakuvista tulee tyynyt.

1422364.jpg  1422371.jpg

Punertavia ja vaaleanruskeita kankaita hankin Tildailua varten. Punaiset kankaat ovat jo muun pyykin kanssa pyörimässä pesukoneessa. Ensi viikolla olisi tarkoitus tehdäkin niistä jotain, sillä olen Espoossa töissä 7.-11. huhtikuuta ja siellä olisi kiva illalla näperrellä jotain hotellihuoneessa.

1422331.jpg  1422326.jpg

Keräilen ruoka-aiheisia kankaita, joten mukaan lähti tomaatteja, kurpitsoita ja paprikoita. Ainoiat "hyödylliset" ostokset olivat iso tuumaviivain ja puolat säilytysrenkaineen. Toisaalta, ainoastaan tilkkuiluun keskittyvää tapahtumaa ei ole kuin kerran vuodessa, joten sallittakoon lähes älytön kankaiden ja kirjan osto (ei mulla vielä ole tällaista!). Myönnettäköön, että rahaa tuli törsättyä vähän liikaakin...