Tällä viikolla ei ole valmistunut mitään, mutta tossut ovat kuitenkin edistyneet jotenkin. Ensimmäisestä puuttuu vielä remmi ja kantavahvike, toista olen tänään aloittanut. Tämä on kyllä niin hauska ohje, että on jo ostettu seuraaviakin tossuja varten lanka valmiiksi.

1335515.jpg

Näyttää vielä tässä vaiheessa tosi hassulta, on niin iso tossu ennen huovuttamista.

Tällä viikolla olen tehnyt tarvikepusseja maaliskuun lopussa järjestettäviin Tilkkupäiviin. Olen myös ommellut porkkanoita, mutta niiden täyttö ja viimeistely ovat vielä kesken. Olen ollut tällä viikolla useamman päivän töissä, eikä töiden jälkeen ole enää jaksanut hirveästi mitään puuhailla, lähinnä olen pyykkejä silittänyt. Huomenna olisi työpäivä, jonka jälkeen kolme vapaata. Jos sitten saisi jotain aikaiseksikin, maanantaina olisi tarkoitus ainakin siivota isännän kanssa ullakon varasto.